pátek 25. července 2014

Otáčej se, kolotoči

Postrádám byť jen základní výtvarný talent a moje schopnost stříhání nůžkama se od mateřské školy zlepšila jen minimálně. Navzdory tomuto handcapu mi rukodělná práce přináší potěchu. Tady jsou například dva kolotoče nad postýlku pro dvě mrňata, která se právě rozkoukávají a učí se fixovat pohledem.

Plastové blikací kolotoče poháněné motorkem jsem nikdy moc nechápala. Jednak se dítěti jedna závěsná hračka stejně brzy okouká, jednak za ty prachy by ty kolotoče měly umět místo mě v noci vstát a nakojit.

Přibližná cena dvou hraček, které jsem tu spatlala po večerech, je 15 Kč za kus. Na sovičky jsem využila dřevěné korálky z náramku, který se mi rozpadl už na gymplu (a které jsem si schovala, že z nich určitě ještě něco vyrobím a vida, trvalo to jen něco málo přes patnáct let!). Na motýlky jsem pak využila korálky ze starého svetru. Vrbové větvičky mám ze zahrady.

Sovička a kytičky jsou mé první pokusy s quillingem. Zavěšené kytičky poskytují plastický výhled při pohledu zdola, tedy z úhlu pohledu miminka. Sovička pak slouží pro potěchu vnějšího pozorovatele. Škoda je, že se to tak blbě fotí.




Motýlci jsou zase jedny z prvních plodů mých hrátek z plstí. Velmi primitivní, ale poměrně efektní a Rózinka se na ně dnes moc hezky smála.


A až se miminkům okoukají, ještě udělají parádu v okně zavěšení na garnýže.

2 komentáře: