sobota 23. února 2013

7/52

7/52: Lišky podšité

Máme za sebou první karneval. Vymýšlení masek mě ohromně bavilo. Nejprve jsem prosazovala, že si pořídíme pistole, kožené kalhoty a lasa a půjdeme všechny tři za hlavní hrdiny klasického westernu "Hodný, zlý a ošklivý" - kdo je kdo ponechávám na vaší fantazii. Jenže představa Bětky s pistolí mě straší ve snech ještě dnes. Další podvratný návrh byl přestrojit holky za protagonisty americké komedie "Blbý a blbější". Jenže bych si musela vybírat, kterou přestrojím za "blbějšího", a nechci jim působit trauma přidělením takových životních rolí. Napadlo mě taky obléct se za matku vlčici a nechat holky, aby ztvárnily zakladatele Říma Romula a Rema, jenže to bych je musela obě ještě kojit a nechtělo se mi trávit celý karneval s obnaženou hrudí.

Další  návrhy, které se nechávám v záloze na příští rok:
Itchy a Scratchy

Milli Vanilli

Ben and Jerry

Superman a Lois Laneová

Laurel a Hardy
Nakonec mi ale přišlo moc složité shánět jim motorovou pilu, kožené oblečky, nejlepší americkou zmrzlinu, supermaní obleček i buřinky, a tak jsme se vydaly konformní cestou. Holkám jsem koupila jednoduché liščí overálky, které u nich slavily velký úspěch. Zejména se jim líbily ocásky. Pak už to chtělo jen tužku na obočí a šlo se na věc!


Žádné komentáře:

Okomentovat