neděle 6. listopadu 2011

Filipika proti letnímu času

Technická podpora? Mám tu několikery vnitřní hodiny, které se nechtějí řídit letním časem.


Co se posunul čas z letního na zimní, mám tu jedno dítě, které vstává ve 4 hodiny ráno. Po týdnu se nám podařilo posunout jí večerníček na půl sedmé nového času, budíček ale bohužel zůstává podle starého, takže už od 4 tu straším nevyspalá a zničená a chovám dítě, které usne až kolem sedmé (čas na dopolední zdřímnutí), kdy já už do postele nemůžu - vstává mi totiž druhá ratolest.

Letní čas je nesmyslný vynález, který od nás platí od roku 1979. Původní idea šetřit elektřinou je už dnes vyvrácena, letní čas téměř žádnou energii nešteří, naopak - vysává energii z každého, kdo musí pravidelně vstávat, starat se o zvířata nebo o malé děti, rozhazuje vnitřní hodiny, způsobuje dopravní nehody...a jestli si Alžběta na něj brzy nezvykne, bude zodpovědný i za to, že ji naložím do košíku a pošlu po řece rybářům - ti přece vstávají nesmyslně brzo. Vraťte mi ji, až z ní bude puberťák, kterého bude potřeba z postele tahat heverem!

Žádné komentáře:

Okomentovat