sobota 19. ledna 2013

3/52 Hory!

Už to vypadalo, že se nevypravíme, nebudeme mít čím přijet, sesypeme se a vzdáme to, ale nakonec jsme si užili krásný týden na horách. Holky dostaly boby s opěrkou pro záda (nepřevrací se při každém prudším škubnutí tažným provazem) a po krátkém seznamování si je docela oblíbily. Vzhledem k velké zimě se ale většina zábavy odehrávala vevnitř. A dva menší apartmány v sestavě sedm dospělých plus šest dětí byly zárukou hromady legrace (a křiku, ječení, výskání a řevu, což jde u dětí s legrací jaksi ruku v ruce). Příště si přibalíme špunty do uší a vyšší dávky Fenistylu na noc pro holky, nebo něčeho tvrdšího pro nás.



2 komentáře:

  1. Včera večer jsem náhodou narazila na Váš blog a bylo to ted den poprvé, co jsem se zasmála ( četla jsem post spaní v těhotenství coby válečná mise :-))). Máme doma tříměsíční dvojčata a k tomu dvouletou s virozou a manžela s angínou - kombinace, která mě stojí hodně sil. Tak jsem Vám jen chtěla poděkovat - po přečtení jsem nešla spát s depresí.

    OdpovědětVymazat
  2. Ivano mám radost, že jste se zasmála - já se tomu teď zpětně taky směju, ale tenkrát mi humor už pomalu scházel. Zpětně se někdy divím, že jsem to těhotenství a pak začátky, když byly holky malé, přežila v relativním zdraví.

    Přeju ať se aspoň malá a manžel uzdraví, když je rodina zdravá, zbytek už se vždycky zvládne!

    OdpovědětVymazat