středa 25. ledna 2017

Fanička

Ranní soukromá chvíle v koupelně. Lezu ze sprchy, Amálka sedí na stoličce a čistí si zuby.

Amálka (zčista jasna, velmi procítěně): Já mám moc uáda Fanu.
(dojatě): To je moc dobře, Amálko.

(Utírám si záda a téměř zamačkávám slzu. Amálka je tak senzitivní a přeci jen to s tou výchovou asi nevedeme špatně, je vidět, že se holčičky mají rády! A jak to ještě dokáže krásně říct!)

: Já mám taky Fanynku moc ráda.

Amálka: Ne Fanynku. Fanu. Faničku. Na koupání, mám uáda.

: ...aha.



2 komentáře:

  1. Děti jsou proste skvěle!

    OdpovědětVymazat
  2. No vidíš! Kdybyste lépe vybírali jméno pro vaši pátorozenou a namísto Františka ji pojmenovali Fana, nemuselo by teď přijít takové hořké zklamání. Sice nevím, jestli by to jméno prošlo u Knappové, ale apel na dobrý vztah se starší hydrofilní sestřičkou by byl určitě dostatečně pádným argumentem. :D
    Jinak se ale nemusíš bát, z toho co tu obecně o své rodince psáváš je jasné, že tvé dětičky budou umět lásku vyjadřovat nejen k věcem.

    Krásné dny, Ronjo! <3

    Veronika

    OdpovědětVymazat